Livrare si Retur
1.a. Clientul/Cumparatorul poate efectua Comenzi pe Site, prin adaugarea Bunurilor si/sau Serviciilor dorite in cosul de cumparaturi, urmand a finaliza Comanda efectuand plata prin una dintre modalitatile indicate expres. Odata adaugat in cosul de cumparaturi, un Bun si/sau un Serviciu este disponibil pentru achizitie in masura in care exista stoc disponibil pentru aceasta. Adaugarea unui Bun/Serviciu in cosul de cumparaturi, in lipsa finalizarii Comenzii, nu atrage dupa sine inregistrarea unei comenzi, implicit nici rezervarea automata a Bunului/Serviciului.
1.b. Prin finalizarea Comenzii Cumparatorul consimte ca toate datele furnizate de acesta, necesare procesului de cumparare, sunt corecte, complete si adevarate la data plasarii Comenzii.
1.c. Prin finalizarea Comenzii, Cumparatorul consimte ca Vanzatorul poate sa il contacteze, prin orice mijloc disponibil / agreat de Vanzator, in orice situatie in care este necesara contactarea Cumparatorului.
1.d. Vanzatorul poate anula Comanda efectuata de catre Cumparator, in urma unei notificari prealabile adresate Cumparatorului, fara nicio obligatie ulterioara a vreunei parti fata de cealalta sau fara ca vreo parte sa poata sa pretinda celeilalte daune-interese in urmatoarele cazuri:
1.d.a. Neacceptarea de catre banca emitenta a cardului Cumparatorului, a tranzactiei, in cazul platii online;
1.d.b. Invalidarea tranzactiei de catre procesatorul de carduri agreat de ADHESIL, in cazul platii online;
1.d.c. Datele furnizate de catre Client/Cumparator, pe Site sunt incomplete si/sau incorecte;
1.e. Cumparatorul are dreptul sa se retraga din Contract, respectiv sa returneze un Bun sau sa renunte la un Serviciu, in termen de 14 zile calendaristice, fara invocarea niciunui motiv si fara a suporta alte costuri decât cele de livrare.
Astfel, potrivit OUG nr 34/2014, perioada de returnare a unui Bun sau renuntare la un Serviciu expira in termen de 14 zile de la:
– ziua in care Cumparatorul intra in posesia fizica a ultimului Bun – in cazul in care Cumparatorul comanda printr-o singura comanda produse multiple care vor fi livrate separat
– ziua in care Cumparatorul intra in posesia fizica a ultimului Bun sau a ultimei piese – in cazul livrarii unui produs care consta din mai multe loturi sau piese,
1.f. In cazul in care Cumparatorul decide sa se retraga din Contract, acesta va putea completa online, formularul de retur care se regaseste la adresa https://adhesil.ro/index.php?controller=contact unde se va selecta referinta comenzii pentru care se doreste a se returna, mentionand in campul Mesaj, cee ace se doreste, fara a fi obligat sa mentioneze o motivatie.
1.g. In cazul in care Clientul/Cumparatorul solicita retragerea din Contract in cadrul termenului legal de retragere din contract, trebuie sa returneze si eventualele cadouri, bunusuri, promotii care au insotit produsul respectiv. In cazul in care Comanda este achitata, Vanzatorul va rambursa suma in maxim 14 (paisprezece) zile de la data informarii Vanzatorului de catre Cumparator asupra deciziei sale de retragere din Contract. Suma va fi returnata dupa cum urmeaza:
1.g.a. pentru Comenzile achitate cu card online ->prin restituire in contul din care a fost efectuata plata;
1.g.b. Pentru Comenzile achitate cu Op/ramburs/iTransfer/ Card bancar-> prin virament bancar;
1.g.c. Pentru Comenzile achitate prin credit de consum -> anulare/recalculare contract rate.
1.h. Vanzatorul va putea amana rambursarea sumei pana la primirea Bunurilor vandute sau pana la primirea unei dovezi conform careia acestea au fost expediate, in cazul in care nu s-a oferit sa recupereze el insusi Bunurile (se va lua data cea mai recenta).
1.i. In cazul in care un Bun si/sau Serviciu comandat de catre Cumparator, nu poate fi livrat de catre Vanzator, acesta din urma va informa Clientul/Cumparatorul asupra acestui fapt si va returna in contul Cumparatorului contravaloarea Bunului si/sau Serviciului, in termen de maxim 2 (sapte) zile de la data la care Vanzatorul a luat la cunostinta acest fapt sau de la data la care Cumparatorul si-a exprimat in mod expres intentia de reziliere a Contractului.
1.j. Disponibilitatea unui Bun va fi afisata in Site dupa cum urmeaza:
1.j.a. “Produsul se afla in stoc” – Inseamna ca avem mai mult de 2 bucati in stocul ADHESIL, valoarea reala a stocului poate fi afisata sau nu.
1.j.b. “Produsul are stoc limitat” – Inseamna ca avem mai putin de 2 bucati in stocul ADHESIL
1.j.e. “Produs disponibil la comanda” – Bunul nu este disponibil in stocul ADHESIL si pentru moment nu avem informatii despre disponibilitatea acestuia in stocul furnizorului. Dar, daca inregistrezi o Comanda pentru un Bun care are in dreptul lui “la comanda”, unul dintre consultantii nostri de vanzari va verifica disponibilitatea produsului in stocul furnizorului si te va contacta ca sa iti comunice disponibilitatea Bunului.
1.j.f. “Produs indisponibil” – Bunul nu mai este disponibil in stocul ADHESIL, insa poate reveni, modalitatea de informare privind revenirea si notificare catre client se poate face prin abonarea la Newsletter.
BUNURI/SERVICII PENTRU CARE NU SE ASIGURA DREPTUL DE RETRAGERE
2.a. Sunt exceptate de la dreptul de retragere din Contract urmatoarele:
2.a.b. Furnizarea de Bunuri si/sau servicii al caror pret depinde de fluctuatiile de pe piata financiara pe care Vanzatorul nu le poate controla si care pot avea loc pe parcursul perioadei de retragere;
2.a.c. Furnizarea de Bunuri confectionate dupa specificatiile prezentate de Cumparator sau personalizate in mod clar.
2.a.d. Furnizarea de Bunuri care sunt susceptibile a se deteriora sau a expira rapid, conform unui termen de valabilitate;
2.a.e. Furnizarea de Bunuri sigilate care nu pot fi returnate din motive de protectie a sanatatii sau din motive de igiena si care au fost desigilate de Cumparator;
2.a.f. Furnizarea de Bunuri care sunt, dupa livrare, potrivit naturii acestora, inseparabil amestecate cu alte elemente;
2.a.g. Furnizarea de inregistrari audio sau video sigilate sau de programe informatice sigilate care au fost desigilate dupa livrare;
2.a.h. Furnizarea de ziare, periodice si reviste, cu exceptia contractelor de abonament pentru furnizarea de astfel de publicatii;
2.a.i. Furnizarea de continut digital care nu este livrat pe un suport material, daca prestarea a inceput cu acordul prealabil expres al Cumparatorului si dupa ce acesta a confirmat ca a luat cunostinta de faptul ca isi va pierde dreptul la retragere.
LIVRAREA BUNURILOR
3.a. Vanzatorul se obliga sa livreze Bunurile in sistem de curierat door-to-door catre Cumparator, conform optiunii Clientului.
3.b. Vanzatorul va asigura ambalarea corespunzatoare a Bunurilor si va asigura transmiterea documentelor insotitoare.
COSTURI LIVRARE
1. Transfer bancar + Curier Rapid = Cost 18 RON (pentru primul kg), daca clientul se afla in raza de acoperire a unei firme de curierat agreeata.
Pentru fiecare kg suplimentar se adauga 1 ron la valoarea transportului.
Clientul poate fi notificat telefonic despre costurile de transport insa nu in mod obligatoriu.
Clientul poate opta pentru folosirea unui cont propriu la una din firmele de curierat de pe piata iar in acest moment costurile sunt calculate diferit.
Daca in urma verificarii adresei, clientul nu se afla in zona de acoperire a curierului, acesta va fi contactat telefonic sau prin e-mail urmand a fi informat de numarul de km suplimentari, pentru a-si da acordul. Acesti km suplimentari apar in momentul in care firma de curierat nu are un punct de livrare pentru zona clientului, si apartin firmei de curierat si managementul acesteia.
Plata se efectueaza in contul care apare dupa ce este finalizata comanda. Livrarea bunurilor se va realiza DUPA ce plata este confirmata. Timp mediu de confirmare a platii 24-48 ore la care se adauga timpul de livrare al Curierului, + 1 zi lucratoare.
2. Curier Rapid = Cost 22 RON (pentru primul kg), daca clientul se afla in raza de acoperire a curierului.
Pentru fiecare kg suplimentar se adauga 1 ron la valoarea transportului.
Clientul poate fi notificat telefonic despre costurile de transport insa nu in mod obligatoriu.
Clientul poate opta pentru folosirea unui cont propriu la una din firmele de curierat de pe piata iar in acest moment costurile sunt calculate diferit.
Daca in urma verificarii adresei, clientul nu se afla in zona de acoperire a curierului, acesta va fi contactat telefonic sau prin e-mail urmand a fi informat de numarul de km suplimentari, pentru a-si da acordul. Acesti km suplimentari apar in momentul in care firma de curierat nu are un punct de livrare pentru zona clientului, si apartin firmei de curierat si managementul acesteia.
Plata se efectueaza ramburs, dupa primirea comenzii. Timpul de livrare al Curierului Rapid este de minim 24 de ore (o zi) lucratoare.
Clientul are posibilitatea sa aleaga cea mai buna forma livrare care sa corespunda nevoilor acestuia.
Clientul poate beneficia contracost de Ambalare cadou a comenzii sale, prin selectia disponibila in timpul comenzii.
TIPURI DE LIVRARI SPECIALE
Articolele profesionale (cantitati en-gross, silicon profesional, pistoale lipit profesionale, etc) sunt produse al carui transport difera de la o comanda la alta, iar costurile de transport, manipulare, etc se calculeaza individual si vor fi expediate dupa aprobarea primita de la client (mail sau contract)
Acest lucru poate fi modificat insa in functie de comanda, client, produs prin notificare prealabila, etc.